פסיכולוג קליני להדרכת העו''ס, המטפל באומנות ופסיכודרמה והצוות ולהכנת תוכניות טיפוליות לחניכים.
הדרכת הצוות הטיפולי.
מעקב אחר התוכנית הטיפולית.
בניית תוכניות טיפוליות לחניכים.
שירות פסיכיאטרי- אבחון וטיפול בילדים והדרכה לצוות הטיפולי.
עו''ס במשרה מלאה.
מנהל תיק החניך.
טיפול פרטני.
קשר עם ההורים.
מעקב אחר מצבו של החניך בפנימייה ומחוצה לה.
מתן הדרכה לצוות במידת הצורך.
טיפול באומנות-פסיכודרמה.
טיפול פרטני.
טיפול קבוצתי.
פסיכולוג חינוכי.
טיפול פרטני.
טיפול קבוצתי.
אבחונים חינוכיים.
מעקב אחר מצב החניך בבית-ספר.
רכז חינוכי- מורה לחינוך מיוחד ומאבחן לליקויי למידה.
החולייה המקשרת בין הפנימייה לבתי-ספר.
מעקב אחרי עבודת המדריכים.
מעקב אחר הצוות החינוכי בפנימייה.
עבודה קבוצתית עם החניכים בסדנאות המותאמות לגיל החניכים, לנושאי טיפול שונים.
צוות מדריכים מסור, אשר כולם בוגרי אוניברסיטה או סמינרים לחינוך ו \ או חינוך מיוחד.
מרכז טיפולי חינוכי באמצעות הדרמה והמשחק והאומנות.
הטיפול מתבצע בשני סוגי טיפול:
טיפול קבוצתי:
קבוצת טיפול נבחרת לפי הגיל מצד אחד ולפי הרמה התפקודית, התנהגותית של הילדים.
הבחירה של הקבוצה צריכה להוות אתגר טוב להפעלת הקבוצה באופן אפקטיבי ובריא.
טיפול פרטני:
גם בטיפול הפרטני שבו ילד אחד או בת משתתפים בטיפול, לרוב נבחר ילד שחסר לו התייחסות אישית וספציפית. כך שעבודה בקבוצה לא תועיל לו מאוד, או לילד שלא התפתח מספיק לרמת העבודה בתוך הקבוצה. באופן כללי ילדים אלו חסר להם יותר תשומת לב והבנה שהקבוצה לא תוכל להעניק להם.
המטפל יזהה את תחומי ההתערבות הנחוצים לילדים ע''י ההקשבה העמוקה לצרכים של הילדים בתוך המשחק. וע''י הגיל והבנת הילדים והצרכים שלהם. המטפל גם בוחר את התחומים הטיפוליים הנחוצים לילדים ע''י בחירת סיפורים מתאימים וע''י כך שהוא מאפשר משחק בתחומים שונים שעוזרים לפתרון בעיות הילדים.
ילדים שבאים עם בעיות רבות לפנימייה מקבלים תמיכה חזקה בחדר הטיפול, ומבינים אותם ואת הצרכים שלהם טוב יותר במשחק, כך שהמענהלצרכים שלהם יהיה יותר אפקטיבי ומועיל.